Locomo
Image default
Zakelijke dienstverlening

Business Central voordelen voor het MKB

Als u een MKB bedrijf bent, zijn er verschillende tekenen dat u uw bestaande technologie aan het ontgroeien bent. Herkent u één van onderstaande problemen waar MKB bedrijven mee te maken hebben?

 

  • Systemen zijn niet op elkaar aangesloten, de informatie is versnipperd en u bent teveel tijd kwijt met het zoeken naar de juiste gegevens

  • Onvermogen om toegenomen transacties en voorraden te verwerken

  • Het duurt te lang om rapporten op te stellen en het proces is te complex

  • Handmatige processen zijn traag en vereisen dat u dezelfde gegevens meerdere malen invoert

  • Verlies van productiviteit door losgekoppelde systemen en de noodzaak om tussen applicaties te schakelen

  • Beveiligings- en compliance problemen verhinderen dat u snel vooruitgang boekt en contact houdt met uw klanten

 

Misschien wordt uw bedrijf geconfronteerd met een of meer van deze uitdagingen. U bent niet de enige: 54% van de organisaties worstelt met problemen op het gebied van proces- en systeemintegratie en 50% van de organisaties vindt het maken en configureren van rapporten te ingewikkeld. En het gaat niet alleen om uw interne uitdagingen, uw klanten verwachten ook dat u verandert: meer dan 90 procent van de consumenten zegt dat ze zouden overwegen om hun bedrijf ergens anders onder te brengen in plaats van te werken met een bedrijf dat verouderde technologie gebruikt.

Laat uw bestaande oplossingen u niet tegenhouden

Deze uitdagingen komen vaak voort uit beperkte tools en processen die uw groei afremmen en u verhinderen om met klanten in contact te komen en loyaliteit op te bouwen. De grootste boosdoeners zijn meestal boekhoudsoftware of stand-alone customer relationship management (CRM)-systemen. Naarmate u deze deeloplossingen ontgroeid, verspillen uw mensen te veel tijd en energie aan het schakelen tussen applicaties, het zoeken naar informatie in verschillende spreadsheets en het bellen naar andere mensen met de gegevens die ze nodig hebben.

De oplossing omvat een reeks kerncapaciteiten: Financieel Management, Sales & Service Management, Project Management, Supply Chain Management, Operations Management en Reporting & Analytics. Integratie tussen modules betekent dat al uw mensen toegang hebben tot de informatie die ze nodig hebben, waar ze die nodig hebben. Al deze kerncapaciteiten zijn terug te vinden in de all-in-one oplossing van Microsoft Dynamics 365 Business Central.  Een uniforme cloud-gebaseerde oplossing die uw mensen en processen naadloos met elkaar verbindt om het delen van gegevens en rapportage te vergemakkelijken.

 

https://www.abcebusiness.nl/microsoft-dynamics-365-business-central

Gerelateerde artikelen

Laat je archief digitaliseren op een verantwoorde manier

De ideale vergaderruimte voor uw bedrijf in Tilburg vindt u hier

Een gepast tijdregistratiesysteem voor uw bedrijf