Een gepast tijdregistratiesysteem voor uw bedrijf

Wanneer u werkt met een uitgebreid personeel, dan is het belangrijk om een goed overzicht te behouden van ieders werkuren. Het is namelijk onbegonnen werk om dit manueel voor al uw werknemers bij te houden. Daarom is het verstandig om een tijdregistratiesysteem te installeren, waarbij alle medewerkers simpelweg via hun smartphone of met een ander apparaat duidelijk maken wanneer ze starten en stoppen in het bedrijf. Bij EasySecure helpen ze graag om dit systeem te implementeren in uw bedrijf en leggen ze u specifiek uit hoe alles te automatiseren in uw schema- en boekhoudsystemen. Met een prikklok op maat krijgt u een beter zicht op de werkuren van uw gehele personeel.

Software die precies past binnen uw onderneming

Een tijdregistratiesysteem zoals een prikklok kan gekoppeld worden aan diverse systemen binnen uw bedrijf. Als u alles bijhoudt in een eenvoudig Excel-document, dan kunt u de data van deze registraties koppelen aan dit document en zodoende de input meteen doorkoppelen. Uiteraad kan het daarnaast nog veel verder geïntegreerd worden. Denk hierbij aan een volledige cloud integratie voor uw planning, tijd en verloning. Om de registratie zo veilig mogelijk te laten verlopen, kiest u uit biometrie, telefoon, kaart en/of code. Als u als toegangskaart gebruikmaakt van smartphones bespaart u aanzienlijk op onderhoud en materiaalkosten. Zo heeft iedereen automatisch al het registratiemiddel voordat ze beginnen.

Laat deze specialist helpen

Bij EasySecure staan ze klaar om u te voorzien van een prikklok of een ander tijdregistratiesysteem. Hierbij kijken ze allereerst naar de structuur van uw onderneming en hoe dit systeem het beste past in uw bedrijf. Met een oplossing op maat en een integratie naar wens geniet u van een uitstekend systeem. Maak het uzelf daarom heel gemakkelijk en opteer voor deze intuïtieve oplossingen. Neem contact met hen om een afspraak te maken en een eerste gesprek in te plannen.