Helpdesk Medewerker

Introductie

Ons IT-team is verantwoordelijk voor het beheer van de IT-faciliteiten en behoeften van meer dan 350 collega’s per dag. Als helpdeskmedewerker ben je verantwoordelijk voor de lokale ondersteuning, het afhandelen van eerste- en tweedelijns ticketverkoop met betrekking tot IT-kwesties, en ben je het aanspreekpunt voor alle WürthBelux-medewerkers. U kunt deze medewerkers helpen om vragen te stellen, incidenten aan te vragen en te melden. Je biedt ondersteuning zowel op het gebied van hardware als systeemsoftware. Je kan werken in het kantoor van Turnhout en kan daar rekenen op de steun van directe collega’s. Je rapporteert aan de ICT-manager.

Jouw taken

  • Je zorgt voor complexe vraagstukken voor eerstelijnsondersteunende diensten en verleent assistentie waar nodig.
  • Je bent verantwoordelijk voor het dagelijkse beheer van het computersysteem.
  • Je bent verantwoordelijk voor het actief opvolgen van oproepen, incidenten en wijzigingen.
  • U kunt de berichten die elke dag verschijnen, diagnosticeren en analyseren.
  • Je installeert, configureert en onderhoudt netwerken en computerparken, en optimaliseert ze indien nodig.
  • U kunt de infrastructuur beschermen en de beveiliging optimaliseren waar mogelijk.
  • U vindt er hulpprogramma’s voor back-up en failover.
  • U kunt wijzigingen aan IT-apparatuur en software beheren.
  • Je bereidt de documenten, processen en procedures voor voor intern gebruik.

Jouw profiel

  • Je hebt een bachelordiploma (ICT-studie) en minimaal 5 jaar ervaring.
  • Je streeft naar continue optimalisatie.
  • Het belet u niet om ondersteuning te bieden via telefoon, chat, e-mail, enz.
  • U leert snel, werkt proactief en gaat uitdagingen niet uit de weg.
  • Je hebt een passie voor ICT en haalt voldoening uit het verder helpen van mensen.
  • Termen als SAN, VMWare, Windows, Active Directory, Skype for Business, Exchange, IP-netwerktechnologie, firewall en VPN zijn je bekend.
  • Je hebt een goede kennis van Nederlands en Frans.

Ons aanbod

  • Werken in een internationaal familiebedrijf met een moderne ondernemersvisie, respect, ondernemerschap, aandacht voor klanten en werkplezier zijn essentieel.
  • Competitief salarispakket, inclusief maaltijdcoupons (8 euro), pensioensparen en flexibele inkomensregelingen (bijvoorbeeld fietsverhuur, extra vrije dagen, etc.)
  • Je wordt een dynamisch team;
  • We stimuleren uw persoonlijke en professionele ontwikkeling en hebben de mogelijkheid om deel te nemen aan trainingen;
  • Flexibele werktijden, maar bereid om tijdens kantooruren tussen 7.00 en 17.00 uur in het vaste systeem te stappen.

https://www.vindazo.be/vacatures/medewerker-helpdesk.html