Vorige week heb ik een incassobureau Wageningen ingeschakeld omdat iemand niet de factuur niet wilde betalen. Twee weken geleden ben ik begonnen met het maken van een website voor deze klant. Nadat wij alles hadden besproken over de website kon ik dus van start gaan. Normaal gesproken begin ik pas zodra de klant heeft betaald. Dit keer dacht ik dat het wel goed zou komen en de klant normaal en op tijd zou betalen. Niets leek minder waard, de klant trok zich terug nadat hij wel het startsein had gegeven. Hierdoor zat ik met een website die niet betaald was en ik dus geen geld voor kon krijgen. Hierdoor heb ik een incassobureau in Wageningen ingeschakeld om toch mijn geld nog te krijgen. Het startsein stond immer zwart op wit. Laatste aanmaning van het incassobureau WageningenVoordat ik het incassobureau in Wageningen heb ingeschakeld, heb ik eerst de laatste aanmaning verstuurd via een standaardformulier op de website van de incassoadvocaten. Een aanmaning houdt in dat er een zakelijk formulier wordt opgestuurd onder de naam van een het bedrijf en jijzelf. Met als boodschap dat dit de laatste kans in om te betalen en ik mijn geld op tijd binnen heb. Betaald de klant nu nog niet? Dan komen er veel extra kosten bij van het bureau. Genegeerde aanmaning door de klantDeze aanmaning werd genegeerd door de klant en toen was de maat dus vol voor mij. Direct heb ik het incassobureau uit Wageningen ingeschakeld. Door middel van een snelle aanmelding met gegevens etc., hebben de incassoadvocaten dit in korte tijd afgehandeld. Mijn geld kwam binnen en ik was blij, de klant minder want die zat met kosten. Wat leer ik hiervanWat ik hier van leer is dat ik nooit meer begin met het maken van opdracht van de klanten voordat de klant betaald heeft. Dit verhelpt veel gezeur en zorgen.
|
Meer info : bezoekt u de website |