Een klantenservice is erg belangrijk en als je een eigen onderneming hebt zal je dit vast wel vaker hebben gehoord. Een telefoonservice is dan ook van grote waarde als je een eigen onderneming hebt en zal de werving van klanten verhogen. Je bent als ondernemer vaak onderweg naar potentiele en bestaande klanten. Het is dan erg vervelend als je continu wordt gebeld en klanten moet helpen via de telefoon. Het is al een aantal keer door je hoofd heen gegaan, maar iemand zou de telefoon voor je moeten opnemen. Helaas is een vaste medewerker aannemen niet te betalen voor je kleine onderneming en je weet niet hoe je dit probleem moet oplossen. Een goed alternatief voor dit probleem is het in de armen nemen van een inbound callcenter. Je zal waarschijnlijk denken: dit past niet bij mijn bedrijf, want het is erg onpersoonlijk en ik wil graag mijn klanten helpen. Toch zitten er erg veel voordelen aan een antwoordservice. Ten eerste is jouw bedrijf met een telefoonservice altijd bereikbaar. Ook als jij onderweg bent naar een klant of in een vergadering zit met een klant kunnen potentiele klanten naar het kantoor bellen en vragen stellen. De telefoontjes worden doorgeschakeld naar de telefoonservice op de momenten dat jij dit wilt. Ben jij in de middag gewoon op kantoor en heb je de tijd klanten telefonische te helpen? Schakel de telefoon dan om deze tijd niet door en help klanten zelf. Ook zijn de kosten niet overdreven hoog en is het dus een goedkoop alternatief van een vaste medewerker. Je betaald een maandelijkse abonnementskosten. Dit is een erg laag bedrag en hiernaast betaal je een klein bedrag per telefoontje. De vaste kosten gaan hierdoor minimaal omhoog en de variabele kosten stijgen naarmate het drukker wordt. |
Meer info : bezoekt u de website |
