Locomo
Image default
Dienstverlening

Welke aansluiting heb ik nodig?

Bij het aansluiten van een nieuw apparaat bestaan verschillende aansluitingen voor stroom. Het gaat bij elektriciteit om de stroomsterkte die maximaal wordt toegelaten. Deze maximale stroomsterkte wordt begrensd door zekeringen. Deze zekeringen hebben een bepaalde doorlaatwaarde. Er wordt hierbij onderscheid gemaakt tussen de 1 fase aansluiting en de 3 fase aansluiting. Tussen deze aansluitingen zitten grote verschillen. Het grootste verschil is het grotere vermogen dat de 3 fase aansluiting levert. De doorlaatwaarde van een 3 fase aansluiting is aanzienlijk groter dan de doorlaatwaarde van een 1 fase aansluiting. Voor het bepalen van de juiste aansluiting is het verstandig een elektricien in te schakelen. Deze elektricien kan ook helpen met het verbinden van de apparatuur met de meterkast. 

De 1 fase ansluiting

Veel huizen zijn aangesloten op het elektriciteitsnet met een 1 fase aansluiting. De meeste huishoudelijke apparaten zijn geschit voor deze 1 fase aansluiting. Dit zijn apparaten die niet extreem veel stroom verbruiken. Bij deze aansluiting heeft de elektriciteitskabel in de meterkast twee draden. Een 1 fase groepenkast is in de meterkast te herkennen aan het aantal draden dat uit de groepenkast komt. Op het moment dat er twee draden onder de groepenkast vandaan komen is het een 1 fase groepenkast. 

De 3 fase aansluiting

Bij een 3 fase aansluiting komen niet twee, maar vier draden de meterkast binnen. De 3 fase aansluiting is dus een grotere aansluiting dan de 1 fase aansluiting. Hierdoor levert deze aansluiting een groter vermogen. Apparaten die een hoger energieverbruik hebben kunnen het beste gebruik maken van de 3 fase aansluiting. Hierbij kan je denken aan een sauna of een bubbelbad. Ook bij veel fabrieken en kantoren wordt de 3 fase aansluiting gebruikt. Ook een 3 fase aansluiting is in de meterkast te herkennen aan het aantal draden dat uit de groepenkast komt. Er komen in totaal vier draden uit de onderkant van de groepenkast bij een 3 fase groepenkast. 

 

 

  • Categorie 1: Titel Heading 1, subkopje Heading 2. Zoekwoord gelinkt in eerste alinea (goed kijken of ze kloppen). Zoekwoord 1x linken, anders staat het aangegeven. Zoekwoorden 1 op 1 overnemen. Altijd informatie nooit commercieel, dus nooit over de klant zelf schrijven. Inhoud relevant aan het zoekwoord/gegeven onderwerp, algemeen en simpel houden, niet te diep erop in gaan.

  • Categorie 2: Titel Heading 1, subkopje Heading 2. Zoekwoord gelinkt in eerste alinea (goed kijken of ze kloppen). Zoekwoord 1x linken, anders staat het aangegeven. Zoekwoord 1 op 1 overnemen. Altijd informatie nooit commercieel, dus nooit over de klant zelf schrijven. Inhoud moet gaan over het onderwerp, het moet goede en juiste informatie bevatten. Zo min mogelijk spellingsfouten en grammaticafouten.

  • Categorie 3: Titel Heading 1, subkopje Heading 2. Zoekwoord gelinkt in eerste alinea (goed kijken of ze kloppen). Zoekwoord 1x linken, anders staat het aangegeven. Zoekwoorden 1 op 1 overnemen. Altijd informatief nooit commercieel, dus nooit over de klant zelf schrijven. Het kan commercieel zijn als dat gevraagd wordt door de klant. De inhoud moet diepgaand zijn. Dit zijn vaak geen linkbuilding teksten, maar blogs waar veel mensen op af komen. Het moet een goedlopende en foutloze tekst zijn.

  • Categorie 0: Hebben geen kwaliteitseisen, behalve dat de zoekwoorden goed terugkomen, de linkjes er correct in staan, en heading 1, heading 2 en heading 3 goed klopt. De tekst mag over van alles gaan, en je hoeft maar een kleine verwijzing naar het zoekwoord te doen. Bij categorie 0 teksten moeten er vaak 2 linkjes in (of 2x zoekwoord 1, of 1x zoekwoord 1 en 1x zoekwoord 2)

  • Categorie 0xx: Hier begin je boven heading 1 met het neerzetten van het zoekwoord en daaronder de URL. In de eerste alinea zet je het zoekwoord zonder daarnaar te linken.

  • Categorie tekst: Hier mag/moet je wel commerciele teksten schrijven. Er wordt informatie gegeven over een bepaalde categorie. Bijvoorbeeld bij een webshop voor schoenen kunnen verschillende categorien zijn: sneakers, hakken, enkellaarsjes, etc. Bij elke categorie ga je schrijven over de voordelen, kwaliteiten, of je maakt een opsomming van de merken en producten binnen die categorie. In de titel je zoekwoord. Overtuig iemand van de categorie. De tekst moet een call to action bevatten.

  • Landingspagina: Een landingspagina is de pagina waar iemand op terechtkomt als hij op een zoekresultaat of advertentie heeft gedrukt. Deze pagina moet een goede indruk achter laten en een call to action bevatten. Geef informatie over het product waaruit blijkt dat het beter is dan de concurrent. Gebruik overtuigingskracht. De tekst moet wel waardevolle en relevantie informatie bevatten. De informatie moet passen bij de zoekwoorden die in de zoekmachine verschijnen. Gebruik duidelijke titel en tussenkopjes. Begin de tekst met de belangrijkste informatie. Probeer in de tekst de vragen wat, waarom, wanneer, wie en hoe te beantwoorden.

  • Productomschrijving: Schrijf deze niet als een blog of lopend verhaal. Geef duidelijke, inhoudelijke informatie met een commerciële tint. Gebruik vooral opsommingen en korte duidelijke zinnen.

 

Bij Linkbuilding tekst zijn het zoekwoord en de link het belangrijkste, het onderwerp en het inhoud zijn minder belangrijk. De tekst mag dus over van alles gaan, zolang het maar bij het zoekwoord past. Schrijf dus niet voor de link, maar over een algemener onderwerp. Schrijf het liefst over een onderwerp waar je veel van weet, en waar je geen onderzoek voor hoeft te doen. beslis snel over een onderwerp, overschat de tekst niet.

Maak voordat je begint met schrijven eerst je hele document vast in orde om aan de slag te gaan. Bedenkt al je titels en dus onderwerpen al en schrijf die in je document, ze hier de zoekwoorden en de linkjes bij. 

Als je gaat schrijven: zet je document links en rechts een websites voor inspiratie. Zoek op internet over het onderwerp en schrijf erover in je eigen woorden. Je kan ook de inspiratie kopiëren en in je eigen woorden opschrijven. Probeer elk beetje informatie op een uitgebreide manier te schrijven, door er een beetje omheen te draaien en veel bijvoeglijke naamwoorden te gebruiken.

Als de tekst af is, lever je het in. De manier van aanleveren staat in de google sheet onder het kopje overig. Als er niets staat is een link voldoende. Als er staat alle teksten in 1 bestand; je doet alle teksten in een bestand. Doe dan als titel de naam van het bedrijf en het aantal teksten. Zet je word document in google drive, geef iedereen toegang tot het document ( share/delen ­čí¬ Get link ­čí¬ dropdown menu ­čí¬ anyone with the link ­čí¬ viewer veranderen in editor ­čí¬ done), kopier de link en zet deze in de spreatsheet bij Google doc link